نمایش تراژدی پروانه هشتمین شب اجرای خود را پشت سر گذاشت
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 36
:: بازدید هفته : 317
:: بازدید ماه : 8006
:: بازدید سال : 20695
:: بازدید کلی : 297833
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 19 آبان 1398

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

ساعت 20:15 شنبه18 آبان ماه1398 هم زمان با روز ملی کیفیت ، نمایش تراژدی پروانه به نویسندگی و کارگردانی عباس کرم الهی ؛ کاری از گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با حضور حجت الاسلام عباس دانیالی نماینده ی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شوش ، حجت الاسلام عبدالحسین آل کثیر جانشین حوزه ی علیمه ی شهرستان شوش ، حاج ناصر پیوست مدیر مجمع اهل بیت ، جمعی از اعضای سلسله برنامه های شهدصلوات و خواهران نهج البلاغه ای در پلاتوی شهید حیاری اجرا شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ بنا به گفته ی عباس کرم الهی نویسنده و کارگردان نمایش تراژدی پروانه ؛ هر چند که در نمایش طنز منجلی به فرنگ می رود حجت الاسلام عباس دانیالی نماینده ی ولی فقیه و اعضای مجمع اهل بیت حضور داشتند ؛ اما در این نمایش برای اولین بار شاهد حضور دو روحانی بودیم که این نمایش را از نزدیک دیدند .

در ادامه حجت الاسلام عبدالحسین آل کثیر جانشین حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) شهرستان شوش گفت : هر چند که در دوران تحصیل بازیگر نمایش بوده ام و در جشنواره های تئاتر دانش آموزی شهرستان و استان حضور داشته ام اما سال هاست که از تئاتر دور بوده و برای اولین بار است که به سالن تئاتر می آیم و از دیدن نمایش تراژی پروانه لذت بردم .

وی افزود : اگر گروه تئاتر اندیشه که از سال 1366 فعالیت خود را آغاز کرده و توسط یک فرد ولایی و بسیجی مدیریت می شود ؛ بخواهد در ژانر مذهبی فعالیتی داشته باشد به نوبه ی خود با این گروه همکاری نموده و با بچه های مسجد هماهنگی خواهم نمود که از هر نظر همکاری های لازم را داشته باشند .

سپس نمایش تراژدی پروانه «که سرگذشت دختری به همین نام است و به خاطر فقر و فلاکت ، بی توجهی و کمبود محبت همراه با پدر نابینایش از راه فال فروشی مختصر نانی تهیه کرده تا از گرسنگی نمی رند و با گذشت زمان این دختر مورد توجه زن رهگذری قرار می گیرد تا او را به فرزندخواندگی قبول کند » به مدت 45 دقیقه در سکوت مطلق تماشاچیان اجرا شد و در پایان رضایت حداکثری را به همراه داشت .

در این نمایش « عباس کرم الهی ـ کوثر غزی ـ اکرم ملائی ـ ستاره عزیزی ـ بهار ملکوتی راد ـ بیتا فلاوند جوزائی و عسل آل کثیر » به عنوان بازیگر محوری و « یاس شاپور نژاد ـ الینا ساجدی ـ غزل دیورخش ـ فاطمه دیورخش ، سحر ظهیری نژاد ـ عالیه سلوا و گلناز ملکوتی راد » به عنوان همسرا هنرنمایی می کنند .

معرفی عوامل فنی نمایش :

عباس کرم الهی « سرپرست ـ نویسنده ، کارگردان ـ برنامه ریز و امورتایپ» ـ زهرا دیورخش «سرپرست بانوان» ـ کاظم شوهان«مشاور هنری» ـ مسعود کرم الهی«دستیار کارگردان» ـ فاطمه اسکندری«منشی صحنه» ـ علی طالبی«طراح صحنه» ـ غزل دیورخش«هماهنگ کننده ترسیم کننده ی میزانسن» ـ سحر ظهیری نژاد « مدیر صحنه » ـ سهیل دلفی « نورپرداز » ـ مریم کرد« افکتور» سیده مریم فدایی «خبرنگار و عکاس » و منوچهر کرد و طاهر احمدی «فیلمبردار»



:: بازدید از این مطلب : 1787
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.